شهامت


خیال باطل

       شهامت میخواهد

 

 

 

        دوست داشتنِ کسی که

 

           شاید

 

       هیچوقت ،هیچ زمان

 

       سهم تو نخواهد شد...

 



نظرات شما عزیزان:

MAHVASH همه جا
ساعت23:45---21 خرداد 1394
سلام مهسا جان خسته نباشیدبسیار زیبا و عالی......

MAHVASH همه جا
ساعت21:33---12 خرداد 1394
سلام خسته نباشید مطالب وب زیبایتان بسیار عالی است موفق باشید

مهوش.س
ساعت2:25---8 خرداد 1394
سلام مطالب وب تان زیبا و پر محتواست موفق باشید

ehsan
ساعت0:20---5 ارديبهشت 1394
like dare mersi

مهوش.س
ساعت23:41---4 ارديبهشت 1394
سلام مهسا جان خسته نیاشید مطالب وب زیبابت همه اش زیباست موفق یاشیدMAHVASH همه جا

محمد
ساعت15:02---3 ارديبهشت 1394
سلام ابجی نازم وبلاگ من سر زدی دیدم ولی اول شما منو لینک کن بعدا شما رو لینک می کنم اگه می تونی بیا زویا چت بهترین چت روم فارسی زبانان zoyachat.irبهت درجه هم می دم و ادرس وبلاگتو اونجا هم می زارم تا بچه بیان و نظر بدن موفق و موید باشی بای
پاسخ: باشه یه سرمیزنم مرسی لینکت کردم


saeedeh
ساعت14:56---3 ارديبهشت 1394
سلام مهسا جون ممنون که تو وبم نظر گذاشته بودی بازم بیا و باهام تبادل لینک کن وب تو هم عالیه
پاسخ:خواهش مرسی من لینکت کردم


سعیده
ساعت14:50---3 ارديبهشت 1394
سلام مهسا جون خوشحال شدم که به وبم اومدی ونظر گذاشتی وب تو هم عالیه ادامش بده و مطالبش رو زیاد کن اگه خواستی بیا تو سایتم و تبادل لینک کن

adnan
ساعت14:31---3 ارديبهشت 1394
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت14:27توسط گیتی آسمان | |